ارائه اولین سمعک CROS اتیکن

سمعک کراس اتیکن محصولی‌ست که به‌ طور ویژه برای افراد مبتلا به ناشنوایی یکطرفه طراحی شده است.


آرایش CROS
سمعک کراس اتیکن قابلیت سازگاری با برخی از سمعک‌های نسل جدید کمپانی اتیکن را  داراست و با دریافت سیگنال‌های صوتی در سمت گوش ناشنوا و ارسال آن به سمت گوش سالم، تمامی سیگنال‌های موجود در محیط را برای فرد قابل شنیدن می‌سازد. در واقع محصول کراس میکروفونی است که در کنار گوش ضعیف فرد واقع می‌شود و اصوات وارد شده به آن را جمع‌آوری می‌نماید؛ سپس این اصوات به وسیله سیستم ارتباطی NFMI، به سمعکی که بر روی گوش بهتر کاربر قرار گرفته ارسال می‌شوند تا این اصوات برای فرد قابل شنیدن گردند.


 آرایش BiCROS
حال در صورتی که گوش بهتر فرد نیز به کم‌شنوایی مبتلا باشد، اصوات به وسیله میکروفون سمعک کراس جمع‌آوری شده و به سمعکی که بر روی گوش بهتر فرد قرار گرفته، ارسال می‌شوند. این سمعک اصوات دریافت شده را تقویت کرده و در اختیار فرد قرار می‌دهد.


تجربه‌ تکنولوژی Open Sound
سمعک کراس کمپانی اتیکن به تکنولوژی هدایتگر Open Sound نیز مجهز شده است تا سیگنال‌های موجود در 360 درجه محیط صوتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار کاربر آن قرار دهد.


سیستم ارتباطی دوگانه
سمعک کراس کمپانی اتیکن به وسیله سیستم ارتباطی NFMI سیگنال‌های دریافت شده را به سمعکی که بر روی گوش بهتر کاربر قرار گرفته است، انتقال می‌دهد. دیگر تکنولوژی ارتباطی این محصول، تکنولوژی بلوتوثی 2.4GHz می‌باشد که به این محصول این قابلیت را می‌دهد تا سیگنال‌های صوتی را از وسایل صوتی و تصویری مجهز به بلوتوث به طور مستقیم دریافت نماید. به کمک این سیستم ارتباطی دوگانه، در حالی که کاربر این سیستم از صداهای وسایل خارجی لذت می‌برد، سیگنال‌های صوتی محیط نیز هم‌زمان از یک گوش به گوش دیگر منتقل می‌شوند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سمعک‌های CROS/BiCROS اتیکن، با واحد آموزش شرکت آلتون شنوا تماس حاصل فرمایید.



زیرمجموعه های آلتون شنوا