سمعک Opn ؛ اولین سمعک فوق سریع، برای حمایت بیشتر از مغز

سمعک Opn کمپانی اتیکن بر پایه پلتفرم پیشرفته Velox که یک انقلاب و جهش بزرگ در عرصهی محصولات کمک شنیداری می‌باشد، طراحی شده است. این سمعک قادر است تا از طریق رویکرد پردازشی جدید خود، اصواتی فوق‌العاده طبیعی را برای فرد کم‌شنوا ارائه دهد و تجربه‌های شنیداری بی‌نظیری را برای کاربران خود رقم بزند .

سمعکOpn ، پردازش اصوات را 50 بار سریعتر از سمعک‌های کنونی انجام می‌دهد. این پردازش سریع و دقیق، حمایت کاملی را از مغز برای شنیدن اصوات محیط فراهم می‌کند . تکنولوژی جدید و با سرعت سمعک‌های این خانواده از محصولات، محیط صوتی پیرامون را با دقت پردازش کرده و اصوات مختلف را از هم تمایز می‌دهد. بدین طریق، مغز به راحتی می‌تواند اصوات مختلف را شناسایی کرده و بر صدای مورد نظر خود متمرکز شود و یا در صورت ضرورت، توجه  را به سمت صدایی دیگر منعطف کند. با این روش، ما یک گام به جلوتر برداشته‌ایم و توانسته‌ایم با ذخیره انرژی مغز، درک گفتار در محیط‌های پیچیده شنیداری را به حداکثر میزان خود برسانیم.

این خانواده از سمعک‌ها طیف وسیعی از استایل‌ها و تکنولوژی‌ها را شامل می‌شوند تا بدین ترتیب پاسخگوی نیازها و سلایق مختلف افراد کم‌شنوا بوده و اولویت‌های آن‌ها را به خوبی پوشش دهد .

برخی از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد این خانواده از محصولات عبارتند از:

-          :OpenSound Navigator این تکنولوژی پیشرفته با آنالیز مداوم محیط صوتی و متعادل سازی اصوات منابع مختلف، سبب وضوح اصوات گفتاری و سرکوب اصوات مزاحم می‌گردد. نهایتا به وسیله‌ی مقابله موثر با نویز، کاربر سمعک دسترسی کاملی را به تمام سیگنال‌های صوتی محیط خواهد داشت.

-          :Feedback shield LX این تکنولوژی مقابله با فیدبک فوق سریع و موثر، بدون کاهش قابلیت شنیداری و یا افت کیفیت اصوات، از رخداد فیدبک جلوگیری می‌کند.

-          :Tinnitus SoundSupport این تکنولوژی طیف وسیعی از اصوات تسکین دهنده را در اختیار متخصصین شنوایی‌شناس قرار می‌دهد تا از آن‌ها برای تسکین وزوز افراد مختلف استفاده و نیازهای آن‌ها را بر حسب اولویت‌هایشان پوشش دهند.

-          :Transient Noise Management این قابلیت سبب مقابله با اصوات بلند ناگهانی می‌گردد و پس از آن به سرعت عملکرد سمعک به حالت اولیه باز می‌گردد.

-          :Wind Noise Management این تکنولوژی بسیار کارآمد، از ایجاد ناراحتی و آزاردهندگی به وسیله‌ی نویز باد جلوگیری می‌کند.

-          :Made for iPhone این قابلیت بدین معنی است که سمعک و وسایل جانبی آن کاملا با تلفن‌های هوشمند آیفون سازگاری دارند و کیفیت آن‌ها نیز به وسیله کمپانی اپل تایید شده است.

-          قابلیت دریافت سیگنال‌های صوتی تلویزیون، تلفن همراه، MP3 Player و.. به صورت کاملا مستقیم و بی‌سیم

 

قابل ذکر است که سمعک‌های این خانواده از محصولات به گونهای طراحی شده اند که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند؛ پوسته و تمام اجزای این سمعک‌ها از پوشش نانو برخوردار می‌باشند.

همچنین سمعک‌های خانواده‌های Opn با تعویض درب باتری، قابلیت تبدیل شدن به یک سمعک قابل شارژ را دارا هستند. کاربر سمعک قادر خواهد بود تا به‌راحتی سمعک خود را در طول شب شارژ کرده و سپس یک روز کامل از آن‌ استفاده کند؛ همچنین در مواقع لزوم می‌تواند از باتری‌های یکبار مصرف مرسوم برای سمعک خود استفاده نماید.




زیرمجموعه های آلتون شنوا