محصول جدید شرکت آلتون شنوا، نسل جدید سمعک‌های کمپانی اتیکن؛ سمعک‌های خانواده‌ی Opn S

نسل جدید سمعک‌های کمپانی اتیکن؛ سمعک‌های خانواده‌ی Opn S

با بازنگری و بهبود عملکرد سمعک‌های خانواده‌ی Opn ، کمپانی اتیکن هم‌اکنون از خانواده سمعک‌های Opn S رونمایی کرده است .

با سمعک‌های Opn S ، سوت سمعک را فراموش کنید!

فیدبک یا سوت سمعک صدایی آزاردهنده است و زمانی رخ می‌دهد که صدای تقویت شده‌ی سمعک، راهی برای گریز یافته و مجددا توسط میکروفن سمعک دریافت و تقویت گردد. این مشکل اغلب زمانی رخ می‌دهد که چیزی به سمعک نزدیک شود .

در طی سالیان گذشته کمپانی‌های مختلف تولید‌کننده سمعک پیشرفت‌های متعددی را در این زمینه کسب کرده‌اند که بدون کاهش میزان بهره و صدای سمعک، از رخداد فیدبک جلوگیری کنند .

کمپانی اتیکن در سمعک‌های نسل 4 و 5 خود از سه رویکرد معکوس‌سازی فازی، انتقال فرکانسی و مدیریت بهره لحظه‌ای به طور همزمان استفاده می‌کرد تا بدون کاهش بهره در دسترس ادیولوژیست، از رخداد فیدبک جلوگیری کند و عملا در این زمینه نیز بسیار موفق بود .

اما اتیکن پا را از این نیز فراتر نهاد به طوری که سمعک‌های خانواده‌ی Opn S ، مجددا پیشرفت خارق‌العاده‌ای را در این زمینه داشته و به تکنولوژی پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند که پیش از رخداد فیدبک از وقوع آن جلوگیری می‌کند. به همین دلیل شما قادرید تا میزان بهره‌ی مورد نیاز هر فرد را بدون ترس از رخداد فیدبک، اعمال کنید؛ این فرآیند نهایتا بدین منجر می‌شود که درک گفتار فرد به میزان چشمگیری بهبود می‌یابد؛ میزان این بهبود در نسل جدید سمعک‌های اتیکن در مقایسه با سمعک‌های قبلی این کمپانی، تا 30 می‌باشد.



زیرمجموعه های آلتون شنوا